loading...
بهترین سایت آشپزی در ایران
Ali maleki بازدید : 210 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

مواد لازم ليمو ترش يك عدد سينه مرغ 4 عدد قارچ 500 گرم خامه 100 گرم پياز 2 عدد جعفري خرد شده 2 قاشق سوپخوري كره 25 گرم نمك و فلفل به اندازه كافي طرز تهیه پياز را پوست بكنيد و همراه سينه مرغ خلال كنيد . قارچ ها را خيلي سريع زير آب سرد بشوييد و با حوله خشك كنيد و براي اينكه سياه نشود آبليمو به آن بزنيد و خرد كنيد . كره را در قابلمه بريزيد و روي آتش بگذاريد و پياز را در آن بريزيد و هم بزنيد . كمي كه سرخ شد مرغ را بريزيد و دوباره هم بزنيد. در آن را بگذاريد و شعله را كم كنيد تا آرام به مدت 10 دقيقه بجوشد بعد قارچ را بريزيد و هم بزنيد . دوباره به مدت 10 دقيقه بگذاريد با شعله كم بجوشد . سپس در قابلمه را برداريد . اگر آب داشت بگذاريد با حرارت زياد بجوشد تا آب آن تمام شود . نمك و فلفل بزنيد خامه را بريزيد و پس از چند جوش جعفري را بريزيد و از روي حرارت برداريد سپس در ظرف كشيده و سر ميز ببريد. مدت كل پخت 35 دقيقه مي باشد . (براي 4 نفر)

Ali maleki بازدید : 243 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

مواد لازم سینه مرغ بدون استخوان 500 گ قارچ تازه ورقه شده 500 گ تخم مرغ 3 عدد خامه 150 گ خردل 1 ق چ نمک و فلفل بمقدار لازم سیر 2 حبه رنده شده بیکینگ پودر 2 ق چ آبلیمو تازه 2 ق س آرد سوخاری 50 گ کره 25 گ طرز تهیه قارچهای ورقه شده را همراه با کمی نمک ،آبلیمو و کره ،کمی تفت دهید حدود 8 دقیقه . پس از اینکه آب انداخت داخل صافی ریخته کنار بگذارید.گوشت مرغ چرخ شده را همراه با سیر رنده شده ، نمک و فلفل ، خردل ، بیکینگ پودر خامه ، آرد سوخاری و زرده تخم مرغها خوب مخلوط نمائید . در این زمان سفیده تخم مرغها را خوب زده تا کاملاً پوک شود قارچها را به مواد افزوده مخلوط نمائید و سپس سفیده آماده شده را به آرامی مخلوط نمائید در قالب مکعب مستطیلی به طول و عرض 22/12 یک ورقه کاغذ روغنی انداخته مواد را داخل قالب می ریزیم و رویش را با پشت قاشق کاملاً صاف نموده بطریقه بن ماری بمدت 5/1 ساعت در فر در طبقه وسط با حرارت 175 درجه سانتیگراد می پزیم دقت کنید حتماً تا نیمه قالب در آب باشد هنگامیکه مواد داخل قالب کاملاً پخته شد با فشار انگشت یا تیغه چاقو می توانید احساس کنید . قالب را از آب درآورده اطرافش را با کارد جدا کنید و در ظرف مستطیل شکل برگردانید و کاغذ را از آن جدانمائید اطرافش را با سبزیجات تزئین کنید . این غذا باید بوسیله کارد برقی یا اره ای تکه تکه شود و سرد گردد.

Ali maleki بازدید : 213 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

مواد لازم براي 2 نفر: سينه مرغ 2 عدد پنير موزاريلا مكعبي شده به مقدار لازم پياز رنده شده نرم 1 عدد جعفري ريز شده 1 قاشق سوپخوري روغن زيتون به مقدار لازم آبليمو به مقدار لازم سركه به مقدار لازم زعفران حل شده در آب 2 قاشق غذاخوري نمك كمي طرز تهيه سينه مرغ را در ظرفي قرار داده روي آن كمي سركه و آبليمو و نمك بريزيد سپس ظرف را به مدت 2 ساعت در يخچال قرار دهيد. سينه مرغ را طبق شكل با كارد برش داده سپس پنير موزاريلا رنده شده و پياز رنده شده و جعفري ريز شده و نمك و فلفل را با هم مخلوط كرده و به مقدار لازم از مواد برداشته درون سينه مرغ را با مواد پر كنيد.ظرف فر را با روغن زيتون چرب كرده سينه مرغ را در ظرف گذاشته روي آن با برس كمي روغن زيتون كشيده سپس كمي ادويه و زعفران حل شده در آب بريزيد. كمي از پنير را رنده كرده روي سينه مرغ بپاشيد. ظرف را به مدت 30 الي 40 دقيقه با حرارت 180 درجه سانتيگراد در فر قرار داده تا زمانيكه مرغ خوب بپزد.

Ali maleki بازدید : 228 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

مواد لازم پياز 1 عدد رنده شده سير 2 حبه رنده شده سينه مرغ آبپز شده 2 عدد جعفري ريز شده 1 ليوان فلفل دلمه خلال شده 1 عدد هويج رنده شده 2 عدد بادمجان برش داده شده و سرخ شده 4 عدد خامه 1 ليوان پنير موزاريلا رنده شده به مقدار لازم نمك و فلفل و زردچوبه به مقدار لازم طرز تهيه بادمجانهاي سرخ شده را كف ظرف پيركسي بچينيد.در ماهيتابه اي نسوز پياز را همراه سير در كمي روغن تفت دهيد.فلفل دلمه+هويج+نمك و فلفل و ادويه را مواد اضافه كرده سپس مرغ آبپز شده كه به صورت خلال باريك خرد كرده ايد را به مواد اضافه كرده كمي تفت دهيد.مواد آماده شده را روي سطح بادمجانها بريزيد.پنير موزاريلا رنده شده را روي سطح مواد پاشيده سپس روي پنير را جعفري ريز شده بريزيد. روي مواد را با بقيه بادمجانهاي سرخ شده پر كرده سپس خامه را كمي زده روي سطح مواد بريزيد. روي خامه پنير رنده شده بپاشيد.ظرف را به مدت 20 الي 30 دقيقه در فري كه از قبل گرم كرده ايد با حرارت 180 درجه سانتيگراد قرار دهيد تا زمانيكه روي پنير طلايي رنگ شود.

Ali maleki بازدید : 208 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

مواد لازم – فیله مرغ زعفرانی 8 تکه – جعفری ساطوری شده یا سبزی معطر 1 قاشق غذاخوری – پنیر پیتزا رنده شده 2/1 پیمانه – سس خردل ، کچاپ ، مایونز جمعا 1 قاشق غذاخوری – نمک و فلفل و ادویه به میزان لازم طرز تهیه تمام مواد را با هم مخلوط کرده . دور نان ها را گرفته . یک برش نازک کره روی یک تکه نان قرار دهید و روی نان بعدی یک قاشق غذاخوری از مواد مخلوط شده گذاشته . نان کره دار را روی آن قرار دهید و در دستگاه بگذارید .

Ali maleki بازدید : 211 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

مواد لازم – بال مرغ 1 کیلو – سرکه 1 قاشق غذاخوری – پیاز 1 عدد متوسط – سیر 5 حبه – فلفل قرمز تازه 2 عدد خرد شده – باپریکا 1 قاشق غذاخوری – فلفل قرمز تند 1 قاشق چایخوری – روغن زیتون 2/1 لیوان – ارگانو تازه 1 قاشق غذاخوری طرز تهیه بال مرغ را با سایر مواد نام برده مخلوط کرده و آنها را بمدت 3 ساعت در یخچال می گذاریم تا بخوبی مزه دار شود . سپس مخلوط مورد نظرتان را درون ظرف فر گذاشته تا کاملا سرخ گردد . دمای فر 200 درجه سانتیگراد باشد.

Ali maleki بازدید : 208 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

مواد لازم – خوراک لوبیا 2 پیمانه – فیله مرغ 3 عدد – پنیر موتزارلا 1 پیمانه – روغن 2 قاشق سوپخوری – فلفل و نمک به میزان لازم – نان تست به میزان لازم – کره 50 گرم – سویا سس 2 قاشق سوپخوری طرز تهیه در ظرفی خوراک لوبیا را ریخته و سپس فیله های مرغ را در تابه به همراه روغن خوب تفت می دهیم حدود 5 دقیقه سپس سویا سس و فلفل و کمی نمک را به مواد می افزاییم و بعد از تفت دادن آن را به خوراک لوبیا می افزاییم و بعد پنیر موتزارلا را به مواد افزوده و پس از مخلوط کردن آن مواد را به اندازه 2 قاشق روی نان تست قرار می دهیم و بعد مقداری کره روی نان تست می مالیم و بعد در دستگاه به مدت 5 تا 8 دقیقه قرار داده تا سطح نان ها برشته شود سپس بصورت داغ آن را سرو می کنیم .

Ali maleki بازدید : 194 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

مواد لازم – سینه مرغ 250 گرم – قارچ 500 گرم – پیاز متوسط 1 عدد – پیازچه با قسمت سبز 1 دسته کوچک – جعفری خرد شده 1 دسته کوچک – سس مایونز 3 قاشق غذاخوری – نمک و فلفل به میزان لازم طرز تهیه مرغها را نگینی خرد کرده در پیاز در حال تفت اضافه می کنیم . قارچها را خرد کرده به سینه های مرغ اضافه می کنیم با حرارت بالا تفت می دهیم در آخر پس از 10 دقیقه شعله را خاموش می کنیم . پیازچه و جعفری را به مواد اضافه می کنیم . سس مایونز را اضافه می کنیم تمام مواد را با سس مخلوط کرده در ظرف دلخواه چیپس خلال می ریزیم روی چیپس تمام مواد را می چینیم و با کاهو تزئین می کنیم .

Ali maleki بازدید : 222 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

مواد لازم – کدو 1 عدد – هويج 1 عدد – پياز 1 عدد – جوانه ماش 50 گرم – کرفس 3 شاخه – فلفل دلمه ای رنگي 1 عدد – سير 1 حبه – سرکه 1 قاشق غذا خوری – سويا سس 4 قاشق غذا خوری – آب مرغ 2/1 فنجان – آرد ذرت 1 قاشق چايخوری – روغن کنجد کمي – سينه مرغ 1 عدد طرز تهیه ابتدا مرغ را به صورت کبريتي ( ژولين ) خرد کرده و در تابه ( واک ) تفت دهيد سپس تمام سبزيجات را خرد کرده بصورت اريبي و اجازه مي دهيم مرغ پخته شود سير را له کرده و به مرغ اضافه کنيد ، سپس تمام سبزيجات و سويا سس ، سرکه و آب مرغ را افزوده و خوب تابه را هم مي زنيم در آخر آرد ذرت را در آب سرد ( 2/1 استکان ) حل کرده و در داخل تابه بريزيد و اجازه دهيد تا مقدارکمي غليظ شود .روغن کنجد را بیافزاييد . نکته : اب مرغ غالبا دارای فلفل مي باشد در صورت نبود مي توانيد از ترکيب فلفل سياه و قرمز و يا حتي از سس تند استفاده کنيد . نکته : از پودر زنجبيل يآ تازه آن مي توانيد استفاده کنيد .

Ali maleki بازدید : 205 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

مواد لازم – پیاز 1 عدد – کره 30 گرم – پوست رنده شده پرتغال 1 قاشق چایخوری – زنجبیل تازه رنده شده به دلخواه – آب پرتقال 1 لیوان – خامه 100 گرم – نمک و فلفل سفید به میزان لازم – روغن مایع 2 قاشق غذاخوری – سینه مرغ به تعداد افراد طرز تهیه پیاز را نگینی خرد می کنیم و در کره تفت می دهیم پو ست پرتغال و زنجبیل را اضافه می کنیم و تفت می دهیم . آب پرتغال را به مواد می افزائیم و با حرارت ملایم 10 دقیقه اجازه می دهیم که سس کمی غلیظ شود سپس خامه را به آن افزوده و سس را به کمک سبد فلزی یا مخلوط کن دستی صاف می کنیم . ماهیتابه را داغ کرده روغن یا کره را در آن ریخته و سینه مرغ را سرخ می کنیم . سینه سرخ شده را در بشقاب می چینیم و با سس پوشش می دهیم . از فیله پرتغال برای تزیین استفاده می کنیم .این خوراک را می توان با برنج یا پاستا سرو کرد .

تعداد صفحات : 17

درباره ما
شما می توانید طرز تهیه تمام غذاهای اصیل ایرانی و بهترین غذاهای خارجی را در این سایت مشاهده کنید . من علی ملکی مدیر سایت آرزو دارم که توانسته باشم سایتی مطابق با میل شما اراعه کرده باشم . موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از سایت راضی هستین یا نه ؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 955
  • بازدید ماه : 1,885
  • بازدید سال : 28,191
  • بازدید کلی : 115,397
  • کدهای اختصاصی

    alexa rank

    google rank

    yahoo rank

    منو سایت